نشانی از تو ندارم اما نشانی ام را برای تو می نویسم: درعصرهای انتظار، به حوالی بی کسی قدم بگذار! خیابان غربت را پیدا کن و وارد کوچه پس کوچه های تنهایی شو! کلبه ی غریبی ام را پیدا کن، کناربید مجنون خزان زده و کنارمرداب آرزوهای رنگی ام! درکلبه را باز کن و به سراغ بغض خیس پنجره برو! حریر غمش را کنار بزن! به وبلاگ خودت خوش اومدی.
اگه خواستين به وبلاگ ديگرم نيز سر بزنيد
www.md1.blogfa.com
************
**********
*******
*****
***
**
*
ازم پرسید منو دوست داری یا زندگیت ؟؟؟؟ من هم بی درنگ گفتم زندگیم گریه کنان پاشد و رفت ولی هرگز نفهمید که خودش تمام زندگیم بود !!!!!!!!!!!
مثل یک هجوم خاموش
از کنارم تو گذشتی
همه ی دار و ندارم
به چه آسانی شکستی
ای امان از این شکستن
از من و شب گریه هایم
از تو و از هر چه خوبیست
از من و از شکوه هایم
زنده اما سر به دارم
کور و گیج و بی قرارم
رحمت باران عشقت
کی ببارد بر مزارم؟
ای خیال با تو بودن
حسرت بی منتهایم
ای تبلور سخاوت
ای تو ای زیبا بهارم
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود
بنر پيامي است که به شکلي هنري، شامل تصاوير و متون زيباي ثابت يا متحرک، روي صفحات وب سايتها ظاهر مي شود که بر اساس يک سفارش صورت ميگيرد و بينندگان را به سايت آگهي دهنده هدايت مينمايد
هرچند تبليغات از طريق بنر تنها راهکار تبليغ نيست و اين روش هم مزايا و محدوديتهاي خاص خود را دارد، ولي تجربه نشان ميدهد که استفاده هوشمندانه از بنر بهويژه در معرفي نام تجاري (برند) و پيشبرد فروش بسيار موثراست
بسياري از آگهي دهندگان به شناخت کاملتري از تبليغات بنر (Banner Advertising ) نياز دارند تا بتوانند بهخوبي از آن استفاده کنند. براساس آمار سازمان بينالمللي تبليغات (IAB ) ،در سال 2000 ميلادي، تبليغات از طريق بنر 47درصد کل تبليغات آنلاين را تشکيل داده است. بهويژه اگر توجه کنيم که رقم کل تبليغاتآنلاين در اين سال 2/8 ميليارد دلار بوده، بيشتر به اهميت اين نوع تبليغات پي ميبريم